رهبر حزب كمونیست روسیه: مسكو مانع اجرای نقشه های شوم غرب علیه سوریه شود
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، زوگانف روز پنجشنبه در یك كنفرانس خبری خاطرنشان كرد: رویكرد های فعلی روسیه برای مقابله با تلاش های غرب به منظور سرنگونی حكومت 'بشار اسد' درست و واقع بینانه است.

وی افزود: روسیه موضع درستی در باره رویدادهای سوریه اتخاذ كرده است و در قضیه وتوی قطعنامه شورای امنیت در باره سوریه نیز كه با هدف سرنگونی حكومت قانونی سوریه ارایه شده بود، منطقی رفتار كرد.

زوگانف سیاست آمریكا و متحدان غربی اش علیه سوریه را ماجراجویانه خواند و اظهار داشت: شاهد هیاهوی گسترده اردوگاه غرب به سركردگی آمریكا با هدف سرنگونی حكومت سوریه هستیم.

نامزد ریاست جمهوری روسیه خاطرنشان كرد: مسكو باید به مذاكره با حكومت سوریه و برخی از گروه های مخالف آن ادامه دهد اما در باره این گروه ها با دقت رفتار كند تا افرادی را كه تبهكار و مزدور بیگانه هستند و از طرف غرب برای سرنگونی حكومت اجیر شده اند، شناسایی كند.

وی افزود: 'بشار اسد' نباید به نفع معاون خود از قدرت كناره گیری كند زیرا شاهد هستیم كه رییس جمهوری سوریه تلاش فراوانی را برای بهبودی اوضاع به عمل آورده و گام های مهمی برای سازش با مخالفان حكومت برداشته اما این اقدامات رد شده اند.

زوگانف از سیاست اتحادیه عرب در برابر سوریه انتقاد كرد و افزود: شركت اتحادیه عرب در اجرای سیاست های ضدسوری غرب موجب ناخرسندی می باشد و در واقع اتحادیه ای كه برای دفاع از منافع اعضای آن تاسیس شد امروز به ابزاری برای مداخله در امور داخلی كشورهای دیگر و اجرای سیاست های تجاوزگرانه آمریكا تبدیل شده است.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: سبز , زنده , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: